Pytania i odpowiedzi
Identyfikator Klienta (ID) to indywidualny numer nadawany przez Bank podczas zawierania Umowy kredytowej każdemu z Kredytobiorców. ID Klienta posłuży jako login do bankowości internetowej R-NET, w przypadku, gdy nie posiadasz numeru PESEL lub Twój kredyt został udzielony na firmę. Jeśli go nie pamiętasz, skontaktuj się z naszym Centrum Telefonicznym.
W przypadku odrzucenia Twojej dyspozycji, prześlemy Ci stosowny komunikat z powodem odmowy realizacji zgłoszenia w bankowości internetowej w module WIADOMOŚCI. Zachęcamy do aktywnego korzystania z tej funkcjonalności, gdyż w tym miejscu znajdziesz również informacje o planowanych zmianach.
W tym celu po zalogowaniu do R-NET skorzystaj z następującej ścieżki:
SZCZEGÓŁY >RACHUNKI-SZCZEGÓŁY. Następnie kliknij w niebieski napis "Pokaż kryteria zawansowane" i wybierz zakres dat, który Cię interesuje. Na koniec kliknij przycisk "Pobierz listę transakcji jako PDF". Dokument ten zawiera klauzulę, że jest wygenerowany elektronicznie i nie wymaga podpisu pracowników Banku. Pamiętaj, że w taki sposób możesz wygenerować historię spłaty jedynie od listopada 2018. Jeżeli chcesz otrzymać dokument od początku okresu kredytowania - złóż dyspozycję.
Jeżeli po zalogowaniu pojawia się informacja o konieczności aktualizacji danych, prawdopodobnie nie zaktualizowałeś informacji wymaganych przez Ustawę z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Ustawa AML). Dlaczego to jest ważne? Bank jako instytucja obowiązana w rozumieniu Ustawy AML jest do stosowania wobec swoich klientów środków bezpieczeństwa finansowego obejmujących m.in. ocenę stosunków gospodarczych i uzyskanie informacji na temat ich celu, a także bieżące monitorowanie stosunków gospodarczych klienta.
W celu aktualizacji skorzystaj z następującej ścieżki: moduł DYSPOZYCJE > Złóż nową dyspozycję > Zmiana danych osobowych > Dane personalne.
Numer rachunku znajdziesz w module KREDYTY. Następnie należy wcisnąć szary przycisk SZCZEGÓŁY. Konto będzie podane jako 3 pozycja od dołu.
Jeżeli posiadasz grupowe ubezpieczenie nieruchomości lub na życie, informacje o składkach ubezpieczeniowych znajdziesz, klikając w szary przycisk SZCZEGÓŁY. Następnie przejdź do zakładki UBEZPIECZENIA.
Podczas dołączania plików do dyspozycji za pomocą bankowości internetowej R-NET, zwróć uwagę na rozmiar przesyłanych dokumentów oraz na ich ilość. Dodatkowo pamiętaj, aby nazwa przesyłanego dokumentu była możliwie krótka i nie zawierała polskich znaków.
W przypadku braku możliwości załadowania dokumentów do zgłoszenia, prosimy o przesłanie plików wraz ze zrzutem ekranu z bankowości internetowej na adres mailowy moje.pytania@rbinternational.com.pl.
Saldo rachunku można sprawdzić w bankowości internetowej R-NET. W tym celu kliknij szary przycisk SZCZEGÓŁY, a następnie wejdź w zakładkę RACHUNKI-SZCZEGÓŁY.
Zmiany hasła możesz dokonać, klikając w swoje imię i nazwisko (w prawym górnym rogu, obok przycisku wyloguj). Następnie wybierz pozycję zmiana hasła.
Tabela Opłat i Prowizji dostępna jest na naszej stronie w sekcji KREDYTY > Dokumenty.
W celu wybrania prawidłowej Tabeli konieczne jest, abyś wiedział czy swoją Umowę kredytową zawierałeś w Polbank EFG, czy w Raiffeisen Banku. W tym celu zaloguj się do bankowości internetowej R-NET, a następnie kliknij szary przycisk SZCZEGÓŁY. Zwróć uwagę na „historyczny identyfikator kredytu”. Jeżeli w tej pozycji odnajdujesz numer, który składa się z ciągu xxxxxxHLxxxxxxxxxx, gdzie x to dowolna cyfra, to Twoja Umowa kredytowa, zawierana była w Polbank EFG.
Jeżeli podczas logowania wyświetli się inny niż obrazek niż ten, który wybrałeś, upewnij się, że wprowadziłeś poprawny login. Jeśli login jest poprawny, a obrazek bezpieczństwa lub data pod nim są nieprawidłowe - nie kontynuuj logowania i skontaktuj się z nami.