BankowośĆ internetowa
Nowość! Zmieniony sposób logowania
Od 05.05.2022 r. udostępniliśmy nowy sposób logowania oparty o indywidualnie ustalane przez Ciebie hasło oraz wybrany obraz bezpieczeństwa. Nie będziemy stosowali już haseł jednorazowych. Zmienił się również wygląd strony logowania, który prowadzi Cię przez kolejne etapy ustalania nowego hasła.
Nowe logowanie jest szybsze i zapewnia większe bezpieczeństwo.
Zmiana sposobu logowania nie wymaga składania wniosku ani dodatkowej aktywacji.
Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa przy tworzeniu swojego hasła.
Szczegółową instrukcję znajdziesz również w wiadomości w R-NET.
Jak się zalogować
Krok 1. Uruchom przeglądarkę internetową i wejdź na stronę www.rbinternational.com.pl
Krok 2. Wprowadź swój login, którym jest Twój PESEL. Jeśli nie posiadasz numeru PESEL lub Twój kredyt został udzielony na firmę, zaloguj się używając identyfikatora nadanego przez Bank.
Jeśli go nie pamiętasz, skontaktuj się z naszym Centrum Telefonicznym
Krok 3. Wpisz swoje hasło i wciśnij ZALOGUJ
WAŻNE: Zawsze zwracaj uwagę na:
- obrazek bezpieczeństwa - czy jest taki sam jak ten który wybrałeś ustawiając swoje hasło.
- czy wyświetlona pod obrazkiem data i godzina logowania są aktualne.
W opisany wyżej sposób możesz również dokonać resetu hasła.
Pamiętaj, aby nikomu nie podawać swojego loginu oraz hasła. Co 30 dni będziemy przypominali Ci o zmianie hasła.
Do komunikacji sms-owej, w tym wysyłania haseł do logowania do R-Net, Bank używa nadpisu RAIFFEISEN.
Co zobaczysz
- Szczegóły dotyczące swojego kredytu m.in.: kwotę oraz datę najbliższej raty, numery rachunków do obsługi kredytu i opłat w PLN, informacje o grupowych ubezpieczeniach, harmonogram spłaty rat, aktualne saldo zobowiązania, historię spłat rat (od 10.2018r.), czy saldo rachunku do obsługi kredytu.
- Informacje o aktualnym statusie złożonych dyspozycji.
- Wiadomości, w których przesyłamy Ci istotne informacje.
Co zrobisz
- Złożysz dyspozycje:
- zmiany danych osobowych
- wydania opinii/zaświadczenia
- zgłoszenia zmiany warunków umowy kredytowej
- wcześniejszej spłaty kredytu
- przesłania dokumentów ubezpieczeniowych.
- Wygenerujesz harmonogram spłat rat oraz dokumentu historii spłaty kredytu (od 10.2018r.).
- Złożysz wniosek o zawieszenie, zmniejszenie lub zwiększenie płatności raty, o ile Twoja Umowa pozwala na zastosowanie rat elastycznych.
- Sprawdzisz status realizacji swojego zgłoszenia.