Indywidualne UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
Ochrony ubezpieczeniowej udziela Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie WARTA S.A. z siedzibą w Warszawie.
Poniższy opis dotyczy umów ubezpieczeń zawartych w Raiffeisen Bank Polska S.A. do dnia 30.10.2018, aktualnie pozostających w obsłudze Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce.
ZAKRES ubezpieczenia
- zgon ubezpieczonego;
W zależności od sytuacji ubezpieczonego, zgodnie z postanowieniami OWU: - trwała i całkowita niezdolność do pracy ubezpieczonego w wyniku wypadku (dotyczy ubezpieczonego, który nie posiada stwierdzonego prawa do emerytury lub renty stałej z tytułu niezdolności do pracy z ubezpieczenia społecznego);
albo - trwałe inwalidztwo ubezpieczonego w wyniku wypadku skutkujące trwałym uszczerbkiem na zdrowiu, ustalonym na podstawie Tabeli zdarzeń wskazanej w OWU (dotyczy ubezpieczonego, który ma ustalone prawo do emerytury lub renty stałej z tytułu niezdolności do pracy z ubezpieczenia społecznego).
SUMA ubezpieczenia
Suma ubezpieczenia w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia ustalona jako:
- kwota kredytu z dnia zawarcia umowy kredytu - w przypadku zawarcia umowy ubezpieczenia wraz z umową kredytu lub w przypadku zawarcia umowy ubezpieczenia przed wypłatą ostatniej transzy kredytu;
albo - kwota salda zadłużenia wynikająca z umowy kredytu obowiązująca w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia - w przypadku zawarcia umowy ubezpieczenia w trakcie trwania umowy kredytu.
Maksymalna suma ubezpieczenia: 1 500 000 PLN.
JAK ZGŁOSIĆ SZKODĘ?
Osoby uprawnione powinny złożyć wniosek o wypłatę świadczenia wraz z dokumentami niezbędnymi do ustalenia odpowiedzialności Ubezpieczyciela i wysokości świadczenia do ubezpieczyciela na adres:
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie „WARTA” S.A.
rondo I. Daszyńskiego 1
00-843 Warszawa
Strona internetowa: www.warta.pl
JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?
Reklamacje, w tym skargi i zażalenia, mogą być składane do Ubezpieczyciela:
- w formie pisemnej: na adres: skr. pocztowa 1013, 00-950 Warszawa 1;
- w formie elektronicznej za pomocą formularza www.warta.pl/reklamacje;
- telefonicznie pod nr 502 308 308;
- w każdej jednostce ubezpieczyciela na piśmie doręczonym osobiście lub w formie ustnej do protokołu.
Dokumenty